onsdag 10 december 2008

å så bra allt blev tillsist!

gjorde slag i saken och mailade systra mi och frågade om nyår.
var sedan jättstissig över vad hon skulle svara såklart.
idag hade jag fått ett mail där hon skrev att de skulle ta det lugnt på nyår, äta middag i lugn miljö och chilla, och att jag såklart fick "vara med".
phuuuuuuuuuu...! kändes som ett helt mount everest föll från mitt bröst. känslan nu är alldeles obeskrivligt skön. ett lugn har infunnit sig. ett lugn jag så gärna velat känna nu när det nalkas jul och man ska komma i nån slags stämning och inte låta allt överskuggas av denna hemska herr ågren.
vetskapen om att jag ska fira en lugn och mysig jul med familjen och ett dito nyår med syster med familj gör att jag känner ett inre lugn. kan slappna av och faktiskt njuta av att köpa de sista julklapparna, slå in dem i fina paket och sedan bara vara i nuet.
jösses, en helt ny känsla såhär på gamla dagar :).