tisdag 16 december 2008

jul e kul?

oj så jag längtar till nästa vecka. till ett förhoppningsvis lugnt och rofyllt julfirande.
minns inte sist jag längtade till julen.
orsaken att julen känns så lockande, är att denna vecka är en total katastrof.
jag som vanligtvis har en eller två saker bokade i veckan, har nu en hel massa.
imorgon skas det upp i ottan för att hämta pappabilen, ut till stallet för att punan ska få sin hästabstinens lindrad, sedan till willys, ikea och hej kom och hjälp mig.
torsdag blir det julshoppning med fina vännen och hennes flicka och sedan ams, bläh.
fredag tvätt och städ och lördag hem till mam o pap för att hjälpa mam att julstäda.
söndag hoppas jag hinna få lite julmys med punan innan hennes jobbmiddag.
måndag åker punan söderut och det suger valpick.
nånstans här ska jag försöka klämma in q som jag inte träffat på en evighet som vanligt..
sedan kommer bonussonen hit och river hela haket. och på tisdag ere äntligen dags att hoppas på lite julefrid.
hoppas bör man annars dör man.

0 kommentarer: