torsdag 11 december 2008

bra dag

efter att ams-kosulenten ringde igår morse, i sista minuten, och meddelade att han skrivit in fel tid i sin agenda och därför var tvungen att skjuta på vårt möte till idag, kunde jag inte slappna av igår som jag planerat och hoppats.
istället nojjade jag över vad jobbigt det skulle vara att komma upp i tid och hur hemskt det var att över huvud taget behöva ta mig dit och hej och hå.
men så var det ett supersoft möte som jag fick ut jättemycket av. fick till och med kaffe, haha.
skämt och sido, nu känns det verkligen som att det jag är på väg nånstans.
i januari ska vi börja skicka ut ansökningar. spännande :).
efter mötet drog jag på loppis och gjorde lite fynd. (bilder kommer).
och efter det blev det kista centrum där ett par röda strumpbyxor inhandlades på gina.
lite fin måste man ju göra sig i jul.
nu är jag så trött så jag knappt kan hålla ögonen öppna.
ska försöka se finalen av hells kitchen, och sedan blir det skedsovning med finaste lilo.
ack så skönt och lyxigt det känns att gå och lägga sig och inte ha ett enda åtagande imorgon.
underbart!
ska spendera morgondagen med julklappsinslagning och julpyssel. japp.

0 kommentarer: