lördag 13 december 2008

jag hjärta systerdottern

efter "staduimparodin" ringde syster och bjöd över mig till dem.
lilla älskade systerdotter var om möjligt ännu sötare, finare, roligare, charmigare och mer älskvärd än nånsin.
jag kan inte slita mig från henne. ofattbart hur någon kan vara så oerhört fantastisk.
idag tog hon riktiga steg (!!!!) medan syster höll henne i händerna. hon riktigt böjde på knäna och tog sig framåt.
det var stort, och riktigt rörande att få dela den stunden med den lilla fina familjen och se stoltheten och lyckan i mamma och pappas ögon då deras ögonsten stolt tog sig framåt. åååh!

vi åt sedan en massa massa massa snask och nu är jag både socker, salt och fettstinn så det är galet.
dock pockar hungern på då jag skippade middagen för alla godsaker.
men jag bara kan inte stoppa i mig nåt mer nu. så det blir att somna i god tid.
imorgon ska jag ta tag i julklappar och julpyssel. så. hoppas bajs-pms:en försvinner då också, för nu vill jag bara vara glad glad och må bra bra. det är jag fanimej värd!

0 kommentarer: