fredag 12 december 2008

mian lodalen

jag inser att fan vad jag gillar henne.
kollar på efter tio på fyran där hon är gäst, bland annat för att prata om sin nya bok dårens dotter, samt på malous champagnelunch tillsammans med advokaten (en grym kvinna) och skådespelerskan rachel molin (som har värsta pondusen och verkar skitcool).
men mian är ändå den mest färgstarka, snärtiga och smartaste. gillar hennes ideologi, hennes sätt att vara och hennes humor. läste ju hennes samlade krönikor för ett tag sedan men blev besviken, men inser att det kanske var för det var ett par år sedan den skrevs, och mycket som var aktuellt då inte känns så fräscht och nytt idag. jag kommer att läsa hennes nya bok. hoppas den är bra. men bäst gillar jag mian live. skulle vilja känna henne. hon sprider positiv energi och jag blir glad av henne. till och med lite förtjust, haha.

0 kommentarer: