tisdag 2 september 2008

jag vill vara frääääääääääääääääääääsch!

det är så intressant det här med karaktär. hur man (jag) kan totalt strunta i detta med att träna och äta nyttigt när jag är singel, men när man blir intresserad av någon, blir man genast mån om att börja ta hand om sin kropp för att se så fräsch ut som möjligt. borde man (jag) inte underhålla detta genom att träna och äta bra hela tiden, så att om man nu träffar någon, är man redan fit for fight liksom. men jag funkar inte så tydligen. därför blir det så omvälvande när man inser att man ser ut som en deghög med den sämsta fysiken och smidigheten ever. huvva. skulle aldrig kunna dejta nån som jag ser ut/är. galenskap! jag har nu på allvar börjat planera att börja bry mig om insidan och utsidan. inse att jag faktiskt är en stel småtjockis som inte orkar många knop och inte är speciellt sund. vem vill hänga med en sån liksom. jag vill inte ens hänga med mig själv såhär. men en sak är underlig: jag nojjar mer inför manfolk än kvinnfolk.. hmm...

0 kommentarer: