torsdag 18 september 2008

frågor jag hittade...


Namn:
dotty (blogg-alias)

Piercingar: piercad i öronen, naveln och septum (näsan) men bara smyckad i öronen just nu.

Tatueringar: inte ännu, men snaart!

Längd: 179

Skostorlek: 40

Hårfärg: mörkbrun

Önskar du att du bodde någon annanstans: ja, i alla fall under vintern. gärna i värmen!

Tänker du på självmord:

Tycker andra att du är attraktiv: finns väl sånna..

Dricker du: vatten i määängder, kall öl på sommaren, rött vin på vintern

Använder du droger: njaä.. en definitionsfråga. inge knarkish i alla fall

Röker du: enstaka gånger vid fest

Vilken parfym använder du: dior

Vad är du rädd för: ångest och otrygghet, svek

Senaste låten du lyssnade på:
hey ya, outkast

Senaste låt du hade på hjärnan: se ovan

Senaste låt du laddade ner: oj, det minns jag inte

Senaste personen du ringde: soulie

Senaste tv-program du tittade på: the ellen-show

Senaste personen du tänkte på: personlighet var lilo som ligger här bredvid o myser

...att använda droger: its not the shit, just shit

...sex före äktenskap: hell yes

...köra onykter: never. ever.

...förhållanden: inge bra på sånna..

Har du nånsin...

...gråtit över en pojke: oh ja

...gråtit över en flicka: oh ja

...ljugit för någon: jo då

...varit i slagsmål: mja

...blivit arresterad: nope

Antal...

...gånger du varit kär: vet ej

...gånger ditt hjärta brustit: sextonhundratjugosjutton sådär

...tjejer du kysst: håller inte räkningen på sånt

...personer från grundskolan du har kontakt med: regelbunden kontakt..en kanske, sedan sporadiska samtal med ett tiotal på fejjan

...gånger ditt namn varit med i tidningen: hm.. ett fåtal vid nån fotoutställning och pride- sammanhang

Hur tidigt stiger du upp: elvasnåret (jag är en dålig människa..)

Gillar du att slåss: verkligen inte

Vad ska du göra ikväll: hålla mig så nära lilo jag kan för han är varm som en kamin och min lägenhet är iskall. vi ska blogga, spela och flashbacka

Är du seriös: när det behövs

Använder du hårspray: oh ja

Kan du stå på händer: jag kan stå på mina händer...

Salt eller socker: salt!

Gillar du ketchup: jao

Stockholm är: mina rötter

Göteborg är: huvva

Kan du sjunga: ja, speciellt i duschen

Mer värt än guld: nära och kära

Ett land jag helst vill besöka: usa, asien och sydafrika

Senast lästa bok: läser just nu svinalängorna

Favoritförfattare: ingen speciell

Skriver du dagbok: bloggar

Skulle aldrig ta på dig: axelvaddar

Vad du ville bli när du var liten: journalist och modedesigner

Blev du det? it´s never to late

Brinner för: mina nära, rättvisa och bildredigering

Nojja: många

Fobier: hemliga. rädd att de ska användas emot mig ;)

Deppig eller glad? beror på situationen

Politiskt insatt: hyfsat men kunde vara bättre

Värdesätter du ärlighet? nej jag älskar oärliga människor. så myyysigt!

Brukar du dra "vita lögner"? jo det händer väl..

Är det ok med vita lögner?: om det inte skadar någon

Känner du en mytoman?: oh ja, notorisk sådan/sådana

Vem vet mest om dig?: soulie och lilo

Senast du var riktigt full: början av augusti. bläh!

Är du seriös?: ja

Syskon: lillasyster

Timmars sömn per natt: 7-8 kanske

Vem är snyggast i världen?: skönheten har många ansikten

Allergier: nej

Vad gör du nästa år?: vinner några mille på lotto o drar på jorden runtresa

Gillar du att laga mat?: nä..

Är du sexuellt frustrerad?: hahaha, det kan man ju säga ;)

Favoritserie: sex and the city

Hur många Nina känner du?: hm..kanske 4?

Tränar du?: i wish

Är du bra på att måla?:

Är du blyg?: i obekväma situationer

Vem är den hurtigaste personen du känner?: min kompis q

Använder du smycken?: örhängen. alltid. örhänges-fetischist.

Är du feminist? oh ja

Favoritinredningspryl i ditt hem: mina teakmöbler

Är du glad ?: nja, rätt chill just nu

Känner du någon som jobbar på sjukhus?: ja

Vem skulle du vilja ge mjältbrand?: ingen

När grät du senast?: idag. blev så rörd då soulie köpte fina bordsunderlägg till mig på r.o.o.m.

Sexigaste kroppsdel: på mig eller nån annan? hos mig själv är jag mest nöjd med ögon o handleder, andra får gärna ha fin näsa, läppar och händer. ögon. rumpa. tits....

Tänder på: självkänsla och självdistans

Om du vore en färg: grön tror jag

Bästa plats på jorden:
tillsammans med någon som får mig att må bra

0 kommentarer: