fredag 6 februari 2009

the l word

laddat ner säsong fem nu , och serien är beroendeframkallande! plöjt igenom snart två säsonger på bara några dagar.
kvalitén på avsnitten skiftar dock rejält.
i säsong fyra är shane så säxy att jag inte vet var jag ska göra av mig själv, storyn är "gripande" och jag dregglar som en st:bernad.
men i säsong fem har hon ett grymt ugly frilla och knullar allt tacky som rör sig, och dialogen påminner mest om en lågbudgeterad mjukporrfilm. tacky..
men i säsong fem är alice favoriten. och tasha. de två tilsammans..mmh mmmh mmmm.
men alice aka leisha hailey, är en av de få i serien som är flator in real life, och det gör alice extra najs, för jag attraheras nästan uteslutande av flator. fast alice är mest snygg. och cool. en sån jag skulle vilja vara.
ty för mig är det tomboys som gäller .
but hey, i would do her, any day!

0 kommentarer: