torsdag 12 februari 2009

friskis och fluktis

äntligen tagit tag i träningen.
köpt friskiskort och var på mitt andra pass på tio år igår.
är på en friskisanläggning där det mest är kvinnor över femtio som tränar, vilket jag tycker är skönt. slipper hetsen att se bra ut eller att stöta på nån snygging som gör en nervös.
trodde jag.
jag har ju nästan uteslutande intresserat mig för yngre kvinnor. inte trott att äldre är skiten.
men igår var det en dam över femtio (antar jag) med värsta hotta kroppen.
damn. blev förvånad då jag kom på mig själv att dreggla, haha.
fick lite gay-wibbar men man vet aldrig. kanske hon bara var en androgynbutchig heterodam.
anyway så var det uppfriskande att ha något trevligt att titta på medan det gympades.
och det där om att vi flator inte kollar in brudar i omklädningsrummet är en jävla lögn.
fatta vilken lyx vi har; tillgång till naked women helt legalt.
känns nästan lite förbjudet, som att vara en katt bland hermelinerna.
men titta är ju harmlöst.
och japp, femtioåriga kvinnan hade perfect tits. damn ;).

0 kommentarer: