tisdag 24 februari 2009

eating disorder..?

ååh jag mår verkligen inte bra just nu!
dels har jag inte tränat sedan i fredags, dels har jag ätit snask lördag, söndag, måndag OCH idag.
helt okej att äta en semla med punan, men att sedan smälla i mig tvåhundrafemtio gelehjärtan är fan inte okej!
min syster och hennes alle äter inte animaliska saker såsom gelatin, så jag fick en hel ask sånnadära gelehjärtan hon fått av sin brukare på alla stjärtars dag.
jag ville inte ta emot dem, då jag vet hur dålig karaktär jag har, men hon propsade.. sa att jag kunde ju spara dem till helgen.. jojjo..
nu, lagom till pms:en från helvetet slagit till, var det mer än idiotiskt av mig att tro att jag kunde ha en ask socker hemma utan att nalla.
nu har jag alltså tryckt i mig halva asken och känner verkligen hur kalorierna kryper i porerna..
har jag en ätstörning?
jag börjar faktiskt tro det. på allvar.
jag bara kan inte sluta äta när jag väl börjat..
jag som varit så duktig.
kommit igång med träningen, ätit bra i flera veckor...
hatar att det ska bli såhär..!
hatar magen som nu är spänd och uppblåst och orolig.
hatar pms:en som gör mig till en människa jag inte vill vara i en hel vecka varenda månad...
jag hoppas hoppas att jag vaknar imorgon bitti, med ny energi och skippar skuldkänslorna över att ha fuckat upp allt igen, och tar nya tag.
att jag bokar ett jympapass, tränar, solar, promenerar och börjar om.
för nu vill jag inte skriva fler deppiga inlägg..!

0 kommentarer: