söndag 23 november 2008

nu får det fan räcka!

brukar oftast ha överseende med människors egenheter, men nån måtta får det väl ändå vara.
kollar ofrivilligt på ensam mamma söker, och det är nina som är målet för min irritation.
har inte lagt mycket vikt vid hennes patetiska kommentarer om att hon sååå gärna vill ha en man och först och främst en liten beeeeebis till.
men ju mer hon pratar ju mer irriterad blir jag.
kommentarer som "det ska ju vara mamma pappa barn", "ett barn behöver ju en pappa", etc etc har fått mig att undra om hon har alla hästar hemma.
och så i detta avsnitt, säger hon att "ett barn är ju ett resultat av kärleken mellan en man och en kvinna".
jag blir så irriterad att jag skakar.
vilken jävla hycklare.
människan förkastar inte bara homosexuellas rätt att skaffa barn, ensamstående eller andra "avarter i samhället", utan även sig själv och sin härkomst.
fan vad jag irriterar mig på människor som hyllar den påtvingade samhällsnormativiteten och låter som värsta sortens kristdemokrat.

som lever i sin rosa törnrosabubbla och yppar saker som:" jag vill ha en dotter som heter nova" bla bla.
hon låter mer och mer som en omogen 14-åring än en kapabel mamma.
skönt att inte homosexuella ska kunna skaffa barn, för de hererosexuella är ju så jäkla bra föräldrar och förebilder. gah!

0 kommentarer: