tisdag 4 november 2008

lördag

vaknade sent som vanligt.
min vän q som en längre tid pockat på att vi ska ses, men utan resultat då jag varit helt asocial och opepp, hörde av sig igen och jag bestämde mig för att ge det en chans.
att komma ut från kokongen.
hon föreslog gratisfilm på filmhuset och det blev så.
filmen, en två timmar lång fransk musikal från 1967 var inget jag såg fram emot, alls.
men den visade sig vara både rolig och snyggt filmad, så det blev två nöjsamma timmar faktiskt.

gick sedan på irländsk pub och catchade upp.

efter det åkte vi till den där queera klubben jag länge varit nyfiken men undvikit då det är garanterat att träffa på massa "gamla spöken" från ankdammen som är stockholms queera soppa.
väl där träffade vi de jag hängde med för några år sedan.
tänker inte gå in närmare på det, eftersom jag inte vet vilka som läser min blogg.
kan bara säga att det gick bättre än jag trott, och jag insåg att jag faktiskt har utvecklats och insett en massa om mig själv sedan sist.

klientelet var blandat, en hel del "gamla spöken" men mest nytt blod.
lammkött. mmmm.

men så finns det en person som är sådär lite extra liksom.
en sån jag sett lite här och där förut men som jag inte lagt på minnet förrän senaste tiden.
hon var där, och dämn hon är hot!
jag veeeet att hon inte är en sån jag ska, borde eller kanske inte ens vill lägga energi på.
men när jag ser na så pirrar det. både här och där.
fel vänner, fel umgänge för att det nånsin skulle ens närma sig nåt, men lite flirt fick jag, och nu finns hon där på näthinnan som en nagel i ögat.
bort i say, it's not gonna happen.. (dämn!)
(fast samtidigt är det jäkligt najs att känna lite pirr. blir jävligt pepp att rycka upp mig ur koman och fixa till mig själv. för jag tänker fän va snygg när det väl dyker upp nån donna som vill..eh...ja )

0 kommentarer: