torsdag 13 november 2008

go lindsay!

äntligen har lindsay lohan bekräftat sitt förhållande med samantha ronson. men enligt denna artikel, har hon bestämt förnekat att hon är "gay" men möjligen bisexuell.
för det första vill jag klargöra att jag är emot fackplaceringar och stämplingar.
alltså, en person behöver inte definiera sig som varken bi, hetero, homo eller annat bara för att kunna placeras in i ett fack.
men jag känner ändå att jag blir trött när en "heterotjej" träffar en annan tjej och blir kär i henne, men fortfarande är livrädd att kalla sig annat än hetero.
samtidigt tycker jag det är skönt att lindsay verkar vara på samma linje som jag förespråkar.
att vägra definiera sig för andras skull.
själv vill jag inte placera mig i facket bi utan hellre flata med bi-defekt.
jag kan alltså inte kalla mig homosexuell då jag tidigare varit intresserad av killar och inte har en aning om fall jag skulle kunna bli det igen.
vad beträffar lindsay har hon, vad jag vet, hittills (i alla fall offentligt) dejtat killar men nu funnit kärleken med en kvinna.
att media verkar näst intill besatta att få en bekräftelse på hennes "fackplacering" är ju sjukt.
snygga, sexiga, kvinnliga mansslukerskan har helt plötsligt sadlat om och blivit homo.
for fuks sake.
vad lindsay än må vara, så har hon jävligt bra smak.
samRon är hot.
go lindsay!

0 kommentarer: