måndag 17 november 2008

dejta en kändis

gjorde detta test, eftersom jag är en sucker för sånna, hur löjliga de än må vara.
en efter en utesluts kändisar utefter hur man svarar.
på kvinnosidan föll tone bekkestad bort först. komiskt eftersom jag verkligen starkt ogillar den människan.
de andra damerna som följde var personer jag aldrig nånsin skulle vilja dejta, så jag hade inte så höga förhoppningar om "vinnaren".
men fick ett brett leende på läpparna när det visade si vara tuva novotny. en av mina favoritflicks.
lite kul att hon fanns med där bland alla oheta damer, haha.

killen blev martin stenmark. ganska snygg men ingen favorit.

3 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Hahaha...Zlatan!!! Hurra, han har myyycke pengar


Kramen

dotty sa...

ohlalla, snyggt jobbat! ;P

KRAM!

mio sa...

eww..jag fick prinsessan Madeleine. Mycket pengar där med, men jag förstår fasiken inte hur de matchade fram det!