söndag 18 maj 2008

tidsfördriv

Namn: pass
Smeknamn:
dotty
Födelsedag:
januari
Födelseort:
lapplands texas
Bosatt i:
stockholm
Bor:
skokartong
Ögonfärg:
brun
Hårfärg:
brun
Arbete:
ge mig!
Familj:
ja

FAVORIT JUST NU
Färg:
stark orange
Plats:
ingen
Land:
nåt varmt och långt härifrån
Bok:
läser flickan som lekte med elden, av steig larsson
Spel:
betapet. besatt.
Drog:
betapet
Fordon:
buss
Film:
sugen på att se om stockholm boogie för fjärde gången
Djur:
katt katt katt katt
Serie:
desperate housewives
Cd: cd?
Café:
inte så caféig. slevens kaffe e det bästa iaf

BRUKAR DU
Peta dig i näsan:
ja när det behövs
Titta på dig själv i spegeln:
ja
Gnälla:
jo
Skrika:
det händer sig
Sova:
way to much
Ha ångest:
händer
Skada dig själv med flit:
näh
Ta mediciner du inte borde ta:
hmm... pass
Vilja dö:
äh, vaereför fråger
Drömma mardrömmar:
händer
Drömma sexdrömmar:
oh hell yes
Ta droger:
definitionsfråga
Försöka vara annorlunda:
haha, nope. freak by nature
Klä dig i svart:
ja, dock alltid med en klatchig färgaccessoar eller fler
Gå till kyrkan:
hell no
Gå i skolan:
gärna
Röka:
sällan. vid vissa festligheter
Ha sex:
ja, i mina drömmar...
Ljuga:
nej
Hata folk:
vid rusningstid och trängsel
Lita på folk:
nej

NÄR
Åt du senast:
några timmar sedan. lite svårt just nu då näsan e igentäppt o jag knappt kan andas
Läste du en bok senast:
inatt
Var du på konsert senast:
minns inte, inte så konsertig. tror det var säkert på södra teatern
Köpte du något senast:
fiint rosa nagellack på lindex igår
Kysste du någon senast:
igår...hehe
Svor du senast:
idag säkert.
Sjöng du senast:
tillhör mina ticks, säkert idag. stackars lilo
Klagade du senast:
idag. jävla förkylning!
Är det sommar:
nej. iskallt ute. borde vara sommar dock..
Ska du sluta röka:
aldrig börjat

VEM
Saknar du:
mig själv som frisk o glad
Vill du döda:
alla oinbjudna pälsängrar i mina väggar
Rörde dig sist:
älskade lilo
Vill du slå:
mig själv. för min lathet.
Kysste dig sist:
pass
Vill du kittla:
eh?
Kramade du sist:
lilo
Vill du prata med:
bästis
Skrek du på sist:
säkert lilo i förrgår då han klockan halv sju på morgonen sprang gatlopp genom lägenheten samt rev ned allt han kom åt.
Vill du vara som:
jag e då jag e glad
Sårade dig sist:
pappa
Vill du bli galet full med:
pass
Gjorde dig riktigt glad senast:
lilo. han är min kärleksbeemare och lyckopiller
Fick du sms från senast:
kanelbullen.
Ringde dig senast:
punan
Är vackrast på jorden:
mina närakära

HAR DU
För många vänner:
nej, inte nära
Förföljelsemani:
haha, nej
Tvångstankar:
ja fy fan
Någon annan psykisk sjukdom:
inte vad jag vet, men det har jag säkert ;)
Någon fysisk sjukdom:
inte vad jag vet
Någon skada:
ja en lös broskbit i knät. knakar som en jäkla gammal trappa
Färgat håret:
nej aldrig. jag är så naturligt vacker.. klart jag har.
Brutit några ben:
nej
Några piercings:
näsan. haft i naveln o läppen.
Egen dator:
ja tack och lov. mitt livselixir
Gjort bort dig rejält:
gör jag hela tiden
Bra självförtroende:
äh
Kysst någon:
nej aldrig. okysst.
Haft sex:
nej aldrig. undrar hur det är.
Köpt kondomer:
ja när jag var ung och skenhetero
Tagit nakenbilder:
ja
Sagt jag älskar dig till någon idag:
ja
Bjudit ut någon:
nej fy, thats not for me
Varit kär:
jao
Dumpat någon:
mm
Blivit dumpad:
mm
Stulit någonting:
i tonåren var det coolt att snatta vettu
Lämnat landet:
oh ja, lovely
Rymt hemifrån:
inte seriöst
Tuttat eld på något:
harmlösa grejer isf
Gjort något olagligt:
jao

HUR
Går du:
som en mannekäng
Svarar du i telefonen:
när jag känner för det
Fördriver du tiden:
usch ja
Mycket pengar har du:
oändligt
Tjänar du pengar:
ibland
Bäddar du sängen:
ibland
Ofta diskar du:
hela tiden
Ofta städar du:
då och då
Många stör du dig på:
många
Ofta träffar du din familj:
olika
Mycket äter du:
olika

TROR DU
Att du kommer bli något:
jag är något
På gud:
agnostiker. inte religös!
På rymdvarelser:
funderar inte på saken
Att folk tycker om dig:
ibland
På ett liv efter detta:
ibland
Att fiskar kan tänka:
nej.
Att du kommer leva länge:
nej

0 kommentarer: