lördag 31 maj 2008

snart kommer lisbeth!

kunde helt enkelt inte vänta på att luftslottet som sprängdes skulle komma ut i pocket. gick helt resolut in på bokus och beställde den i storpocket. en liten halvkompromiss för att slippa tegelstensversionen. tre till sex dagar tar det innan den kommer. abstinensen är svår. passade på att beställa lite billiga pockets också. när livet stannar är skriven av en kvinna som förlorade halva sin familj i tsunamin. såg en intervju med henne på nyhetsmorgon och boken verkar minst sagt läsvärd. sedan blev det bitterfittan och snabba cash också. plötsligt har jag något att se fram emot. gött.

3 kommentarer:

Anonym sa...

meeeeeeeeeeeeeeeeen!!!!
jag skulle ju åsså beställa o har GRATIS frakt, puckolajnen!

Kanelbullen sa...

Den skulle jag också vilja läsa. Den om Tsunamin alltså. Den är säkert jättebra.

Kramen!

dotty sa...

punan: mäh! du beställde ju parfym utan att säga till mig, så det så! förresten så sa jag att jag skulle beställa och du ba sa inget lixom.
så det så!

kanelis: lovar att recensera när jag läst den.

kram kram