lördag 24 januari 2009

också ätardagen

idag, lördag, är dagen jag får äta vad jag vill.
tog emot som sjutton att köpa den där påsen ostkrokar och halvliters-colan.
men jag vet också hur jag fungerar, om jag inte skulle äta nåt onyttigt under helgen, skulle jag inte stå ut veckan efter.
så, jag skippade kolhydraterna till middagen, åt 4 kycklingkorvar och två morötter.
sedan var det dags för onyttigheterna.
jag har länge strävat efter att kunna äta så pass mycket att jag blir spyfärdig och inte vill äta mer skit på läänge.
grattis, jag har lyckats.
en påse krokar och en halv cola senare är jag redo att kräkas!
i vanliga fall brukar jag deppa ihop när snackset e slut, vara sugen på mer, och vanligtvis har jag då redan tryckt i mig en fryspizza och massa godis också.
nu fattar jag inte det.
känner mig äcklig.
känner att jag inte vill äta nåt skräp mer ever.
ser så fram emot den kommande veckan.
att få börja röra på mig på riktgt!
sk abli så himla himla skönt!

0 kommentarer: