tisdag 19 augusti 2008

fint finare finast

det blev en sån fin eftermiddag och kväll den här dagen. soulie ville bjussa på bio som tack för min assisistent-service jag innehar då hon jobbar och behöver diverse tjänster. men först var vi hungriga och begav oss till den indiska restaurangen hurry curry på hötorget. där bjöds jag först på kyckling med godsås och tillbehör och till det ett fett glas rödvin. mums. evigheter sedan jag drack rött och oj vad gott det var. perfekt en sånhär mulen sommar(?)dag! sedan blev det efterrättschokladtårtbit med galengod hallongrädde och valnötter, och till det kardemummakaffe. ojojoj. yammi. sedan bjöds jag på bio och popcorn och fortsatt underbart myssällskap av finaste soulie. som fin avslutning på kvällen tog hon mig med tjugofem(!!!) våningar upp i skrapan söder. helt galet vacker utsikt över hela stan. liite läskigt för en sjukt höjdrädd jag, men alldeles alldeles magiskt. tack för den finaste soulmate-dejten ever!

1 kommentarer:

Anonym sa...

det var du värd!!!

och du. utan dej hade den inte blivit så mysig, den här dagen! älsk