söndag 17 augusti 2008

eeehh...

åh fi fan va trött jag är på allt. stockholm, arbetslöshet, mig själv, min lilla skokartongs-etta... att min kära älskade katt-son tvingas bo instängd på tjugofyra kvadrat. att jag verkar lida av kronisk oåtagsamhet. och bla bla bla. vad jag önskar att jag iddes ta tag i är:
* sätta in en jävligt bra bytesannons med foto, på alla tänkbara bostadssajter som existerar.

* boka tandläkartid, mina tänder och käkar skriker efter bettskena..

* kolla upp alla möjliga kurser över hela världen. kan väl inte vara omöjligt att utbilda sig till originalare i spanien istället för i lilla lilla ytliga stockholm?

* träna träna träna träna! simma, styrketräna, yoga, friskis, you name it! knaket och osmidigheten i min kropp gör uppror och hämnas mig snart genom reumatism eller annat hemskt.

* ligga. jag måste fan ligga. snart. nu. gaah! förvandlas snart till en gammal nucka!

* annat. allt. diverse.
kom igen nu för fadrikens jäklars anamma!

0 kommentarer: