onsdag 6 augusti 2008

fin dag på stan

väcktes ur min koma av soulie som ringde och föreslog en dag på stan. sagt och gjort, min planerade tråk-tvätt-dag fick maka på sig och jag åkte in för att möta soulie. efter ett tag slöt blondie upp och vi drog iväg för att inta "nåt smarrigt" som soulie planerat överraska mig med. och nog blev jag överraskad allt! vi hamnade på stället hon ibland jobbar på och satte oss vid ett av de tjusiga borden. sedan serverades bland det mumsigaste jag druckit: nån bananchokladig shake som smakade ljuvligt gott, och en smoothie på jordgubbar som bara var sådär galet fräääsch och fab! vi bestämde där och då att detta skulle bli vårt nya shopping-vattenhål. åh vad jag vill shoppa snart igen! så skönt att äntligen fått casch igen. kunna köpa det där nödvändiga som fattats i badrumsskåpet allt för länge nu. och en liten bonus; "so on the beach" från softfragrance.com. bara nitton pix på lindex. perfekt att ha i väskan för att fräscha upp sig när det behövs. doftar mums. me like.

0 kommentarer: