torsdag 30 oktober 2008

weee!

nu känns det fan som det vänder!
pratat med mamma idag, som står för kontraktet på lägenheten som jag nu bott i två år.
hon sa att hon vill försöka skriva över kontraktet på mig!
det skulle betyda att jag har ett förstahandskontrakt i stockholms innerstad som jag kan byta till vilken lägenhet jag vill som kommer att bli helt min och lilos!
känns helt overkligt!
har verkligen frågat henne om det är helt okej, att hon verkligen inte kommer att vilja bo i denna lägenhet och om det vore helt okej att jag tar över den.
svaret är att hon vill att det blir helt och hållet min lägenhet!
FATTA!
om allt går vägen har jag ett förstahandskontrakt!!!
god damnit!
(vet nån hur det funkar med överskrivning av kontrakt om man bott i en
lägenhet / varit skriven på en adress i två år???).

2 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Håller tummar och tår!!!

Puss och kram!

dotty sa...

tack så mycket :D
pusskram