måndag 6 oktober 2008

söndag kväll.

gått sådär med regelbundna mattider, men jag har i alla fall ätit frukost och lunch, ett äpple till mellanmål och en smörgås med kalkon, avokado, light-fetaost och tomat samt apelsin/blodgrapejuice till middag.
ett ägg ska ner också innan sänggång som kommer ske runt halv två-snåret. två timmar tidigare än vanligt.
inga söt eller saltsaker har heller slunkit ner idag, och det ska jag ha en eloge för.
i och för sig har jag svullat som attan fredag lördag så..
ska försöka hålla mig borta från snacks i alla de slag i veckorna. hoppas jag klarar det!

längtar till onsdag då jag blir med pengar igen. ska då försöka få med mig punan eller annan frivillig till badhuset, annars går jag dit själv.
för simma är min favoritmotion. synd att det är så dyrt bara..

0 kommentarer: