onsdag 8 oktober 2008

ingefära

jag har totalt åkt dit på onico's nikotinfria snus. kände mig jätteduktig som snusade nikofritt till dess jag blev varse att det är en majsstärkelse i snuset som är jättesött och fräter på tänderna. jippie! inget kul får man ha.. läste på ett forum att det nikotinfria snuset choice skulle vara såååå himla bra som substitut, men det har jag testat och tycker bara det känns som att ha en påse kryddor och te under läppen. behöver den där brännande känslan som choice inte ger. på forumet tipsades även om färsk ingefära. har tänkt testa det länge men alltid glömt köpa. men idag blev det av, istället för att köpa en ny dosa blev det ingefära och det funkar faktiskt! bränner som satan gör det, och gott smakar det. så nu ska jag testa att inte köpa onico imorgon utan ha med mig lite hyvlad ingefära.

1 kommentarer:

Anonym sa...

du är bra sjuk! haha.

love