tisdag 22 april 2008

den nya lilla människan

var på affären när mobilen pep till. mms från syster. bild på den ljuvligaste vackraste babyn jag någonsin sett. blev helt vimmelkantig. snacka om att detta gör mig till den största av fjollor. men det e så galet underbart! längtar tills jag får se henne och hålla henne. min lilla systerdotter ;). var ju naturligtvis tvungen att ta mig till närmaste barnavdelning för inhandling av ännu ett miniplagg. detta blev dagens skörd från kappahl, som tagit efter lindex vad gäller snygga retro/polarn och pyretinspirerade baby och barnkläder. moster mycket nöjd. mosters plånbok kommer inte vara lika nöjd.

3 kommentarer:

Kanelbullen sa...

jättefina!!!

M blev också moster den 21 april, fast det var -92.

kramen

nisse sa...

Ja jag blev minsann också moster 21 april, fast 1992. Haha! Jag har varit med länge jag. ;)

GRATTIS Dotty, och grymt snygga bebiskläder!

dotty sa...

tack fina ni.

hihi, va kul att det var samma datum ;) ja 92 är ju ett tag sedan,kan alltså vända mig till dig om jag har några mosterliga funderingar ;)

stora kramar till er