lördag 26 april 2008

att skriva ett helt inlägg om disktrasor

ja precis, disktrasor. erkänner att jag är en såndär som går efter utseendet på förpackningen när jag ska handla. och inom den ramen finns köpet av disktrasor. avskyr de blå disktrasorna. och är inte speciellt förtjust i de gula. däremot är de rosa med jordgubbar och gröna med äpplen tjusiga. men det är alltid en gul, en grön, en rosa och en blå i alla förpackningar. i alla fall finns där alltid en eller fler blå. men så igår, när jag rotade runt som vanligt efter en förpackning utan blå trasor, hittade jag den. en förpackning med två gröna och två rosa. lyckan var och är total. plötsligt händer det liksom. halleluja.

3 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Jag vill ha sånna med Maud på. Och jäklar vad jag ska grisa ned dom.

Kramen!

dotty sa...

hahahahaha! underbart!

kram

Camilla sa...

fab !