tisdag 22 april 2008

peep show

idag har snygga grannbruden mitt emot solat topless på sin balkong hela dagen. känt mig som en fluktare, lite american pie-varning över det hela. har liksom balkongerna och fönstren mot innegård, mycket nära varandra tvärs över gården. inte direkt väntat att någon skulle springa runt topless med en sisådär tjugo grannars isnyn.. att hon sedan hade kropp och tits som kate moss gjorde ju inte saken sämre.. oh my.. inte lätt för en frustrerad stackare som jag. borde kanske ta mig ut lite nu såhär på kvällskvisten, då hon nu satt på sig tröjan och återvänt till att vara den snygga bruden mitt emot som jag utan att ens behöva anstränga mig får en skymt av då och då. jag kommer aldrig se på henne på samma sätt igen efter denna, eh, ovanligt trevliga dag.

0 kommentarer: