fredag 18 april 2008

carina berg

jag gillar henne. tyckte hon var lite för mycket av allt när hon först "blev känd" men nu e hon fab. i brist på annat har jag nu kollat på hennes program, berg flyttar in, på fyran, två fredagar i rad. hon är mänsklig på ett sätt som e ovanligt bland dagens hypade egocentriska "medianer". och hon nosar i kändisarnas privatliv på ett snyggt och respektfullt vis. trodde tex börje salming var värsta självupptagna slibbet tills jag såg hennes program med honom där han framstod som en supersympatisk och schysst snubbe. och så kicki idag. kicki danielsson som jag tidigare tyckte verkade vara en patetisk mediakåt sorglig person, men som jag på senare tid tycker verkar både ha skön ironisk humor och självdistans. och carina bergs program framhävde verkligen just det. snygg e hon också. alltid snygga kläder och allmänt fin. (sett henne irl så jag vet att hon ser precis lika fin ut privat.) hejja carina. här är hennes tv4-blogg om nån e intresserad.

0 kommentarer: