tisdag 24 juni 2008

freedom

var på arbetsförnedringen idag. sedan jag fick en ny handläggare har jag varit där varannan vecka, på egen begäran, då jag behöver blåslampa i röven för att ta tag i saker. och det har gett resultat. dels känner jag mig jättemotiverad att plugga/jobba/etc. dels är jag så spytrött på att vara livegen och behöva rapportera allt till ams och vill till varje pris slippa detta. idag sa min handledare att han tänkte ta semester. att kan skulle vara tillbaka i början av augusti. jag skulle höra av mig igen vecka 32. jag kan alltså gå på euro-pride i lugn och ro. phuuuu. men bäst av allt- jag har hela härliga juli på mig att fixa jobb eller skola. jävlar vad jag ska söka. nu får det vara nog med förnedring inför diverse handläggare och myndigheter. trevlig sommar sa handläggaren när jag gick. oh yes, jag ska ha en sån jäkla bra sommar, och från och med nu ska jag sluta vara arbetssökande looser-jag. fy fään vad jag e peppp!!!

0 kommentarer: