torsdag 5 juni 2008

det gör ont

igår fick jag reda på att hennes mamma hade dött i en bilolycka kvällen innan. hennes syster var svårt skadad. hon och dottern hade precis stigit ur bilen och därmed klarat sig. för ett tag sedan dog hennes pappa. sedan hennes bror. sedan skiljde hon sig efter bara några månaders äktenskap. jag vill vara hos henne nu. hålla om henne och trösta henne. säga att hon har sin dotter att leva för. hon måste vara stark. men jag kan inte. för jag är inte stark. inte på det sättet. inte när det gäller henne. jag kan inte involvera mig i henne igen. jag älskar henne, men måste tänka på mig själv nu. måste. detta är bland det svåraste jag upplevt. jag vet att ni inte förstår. det gör inte jag heller egentligen. jag vet bara att det gör ont i precis hela kroppen...

0 kommentarer: